Тарифи
Сума переказу у $/€
Комісія у $/€
Сума переказу у $/€
Комісія у $/€
Сума переказу у $/€
Комісія у $/€
Сума переказу у $/€
Комісія у $/€
Сума переказу у $/€
Комісія у $/€
Сума переказу у $/€
Комісія у $/€
За допомогою системи RIA можна як надіслати, так і отримати переказ.
Для здійснення переказу клієнт повинен надати таку інформацію:
Переказ доступний до виплати відразу після присвоєння йому контрольного номера.
Порядок вирішення спорів між учасниками та користувачами. Фінансові претензії клієнтів (користувачів платіжних систем) розглядає та відповідає на них безпосередньо Прямий учасник / Непрямий учасник (за тими клієнтами платіжних систем, яких він обслуговував). Клієнт подає заяву-претензію Прямому учаснику / Непрямому учаснику. Учасник на підставі цієї претензії проводить відповідне розслідування. У разі необхідності клієнт надає Прямому учаснику / Непрямому учаснику необхідні документи, що підтверджують претензію. У разі необхідності АТ «àбанк» звертається до платіжної організації системи переказів для вирішення претензії клієнта.Виникнення спорів між Учасниками та/або користувачами не має впливати на виконання належним чином ініційованих операцій переказу коштів. Строк вирішення спорів – від 1 до 120 робочих банківських днів.
З актуальним курсом обміну валют у àбанку можна ознайомитись на головній сторінці сайту - https://a-bank.com.ua